Esmaemenova Gamze0144 doğru soyluyosun bende diyorumki neden hep sol tarafim agriyor sol bacagim sol kolum Sol kasiğim çürüdü sanki hep o tarafa yatiyorum ondanmiş😕teşekkür ederim💐
Muhendisannee Valla ben de 5 dk once doktoruma hocam cok baski var ayagi cikacak heralde bunun dedim 😄 daha cevap yazmadi insallah normaldir
kayrahazalayaz Habibee24 bendede var yeni yıla acilde girdim karnım sertleşiyor alttan baskı oluyor şeffaf akıntım var nst de sancı çıktı ama doktor normal dedi gönderdi gün içinde karnım çok sertleşiyor
Gribulut Habibee24 o zaman yat dinlen canım erken doğum riski oluyor ben ciğer geliştirici vurundum adalat kullanıyorum doktor yat dinlen dedi 36 haftaya gelmeyi bekliyoruz