Habibee24 34 haftalık gebeyim sizinde akıntınız şeffaf mı ve ben özel bölgemde aşırı baskı hissediyorum sanki birşey çıkacak sizinde böyle oluyor mu
Gamze0144 Habibee24 bende 34+5 haftaligim.ayni sorunlar bende de var canim.bazen yürürken,yatarken belli olmuyor şeffaf sıvı kremsi bi akıntı oluyor.ve rahimde ağri kasıntı oouyor.diyorum doğurdum doğuracağim heralde neyse ki cok uzun sürmüyor
26mrv Habibee24 bendede akıntı var canım bide çatı kemiklerim sızlıyo temizlik yaptığımdan beri zor yatıp kalkıyorum
Melooooo Habibee24 bende 34. Haftamdayım çok akıntım var ağrım da oluyor doktor kafasını dönmüş rahmin küçülmüş erken Doğum olacak dedi
Habibee24 Gamze0144 ne yapacağımı bilmiyorum sanki kafası baskı yapıyor gibi hissediyorum canım çıkıyor sürekli tuvallete gidiyorum Allah hayır etsin sonumuzu
Esmaemenova Kizlar sizinde kasik agrinuz oluyormu? Kasik diyilde nasil anlatsam sol butumun iç kismi sanki boyle sizliyor gibi sanci gibi diğil yani😂gorduğum her 34 haftalik postda bunu soruyorum
Esmaemenova Gamze0144 yok canim kasilma diğil de kasik etimde hafif hafif agri gibi sanki ezilmiş gibi ağri Sol kasikta
Gamze0144 Esmaemenova hep bi tarafa yatiyorsan o ezilme hissi ondandir.bende hep soluma yatiyoeum solumda bi ezilmişlik hissi oluşuyor
Esmaemenova Gamze0144 doğru soyluyosun bende diyorumki neden hep sol tarafim agriyor sol bacagim sol kolum Sol kasiğim çürüdü sanki hep o tarafa yatiyorum ondanmiş😕teşekkür ederim💐
Gamze0144 Melooooo sende de mi erken dogum riski var canim.Allah yardimcimiz olsun.benimde ayni.bebegin dönmüş dedi dr.cantani felan hazirla bekle dedi😣
Gribulut Habibee24 akıntılar arttı şeffaf bir anda hissedince birşeyler oluyor sanıyorum oturup kalktıkça da baskı oluyor batma oluyor bizim oğlan dönmüş
Habibee24 Gribulut benim zaten 28 haftadan beri normal Doğum pozisyonunda akıntı artıyor bilmiyorum napacam
Gamze0144 Habibee24 sabaha kadar lavaboya git gel soğuk aldim artik.aksama kadar da kac kere gittigimi bilmiyorum.dogurunca tuvaletten kurutulacagim diye seviniyorum.eşin dalga geciyor oraya soba kurayim mi yatak da alayim diyor🤣🤣o derecelerdeyim🤣🤣
Gribulut Habibee24 o zaman yat dinlen canım erken doğum riski oluyor ben ciğer geliştirici vurundum adalat kullanıyorum doktor yat dinlen dedi 36 haftaya gelmeyi bekliyoruz
berf_16 Hahahah kızlar valla aynı durum bende de var . Ben bi de bende tek sanıyodum benim bebek hala dönmedide sanki ayağı çıkcak gibi oluyo rahmim dışarı doğru atıyo adeta 😂😂😂 35+0🤷🏻♀️