Asumanaliefe aynı korkular bendede vardı ama inan o kadar korkulacak bişey değilmiş sezeryan. Ben 3,5 ay önce oğlumu spinal sezeryan ile dünyaya getirdim. Hamileliğimi öğrendiğim ilk andan itibaren hep korku içerisindeydim sezeryandan çok korktuğum için hep normal doğum istedim ama bebeğim iri bebek olduğu için mecbur sezeryan oldum. Doğuma gitmeden günler öncesinde başladım ağlamaya ne yemek yiyebildim ne uyuyabildim hastaneye gittiğimizdede hastaneden kaçma planları yapıyordum😁 herşey ameliyathaneye inene kadardı nasıl oldu bitti anlamadım bile hele bebeğin çıkıp onu gördüğün an bütün dünya duruyor resmen o yüzden hiç korkma hamileliğinin tadını çıkar. Ben kan aldırmaktan bile korkan bir insandım bu zamana kadarda hastaneye bile sayılı gitmişimdir ameliyat olmak kesiliceğimi bilmek beni inanılmaz korkuturdu ve özellikle hep sonrasından korktum neler yaşıcam acaba diye ama şimdi boşuna korkmuşum diyorum.