Asumanaliefe Merhaba bende 40 haftama kadar normal doğumu bekledim ilk doğumum ne sancı ne açılma olmayınca suni sancı dediler ona cesaret edemedim korktum spinal Sezeryan istedim çok korkmama rağmen ama korktuğum gibi değildi iğne acısını hiç hissetmedim zaten vurduğu gibi ayaklarım uyuşmaya başladı o esnada uyanık kaldım sırf bebeğimin çıkısını görmek için kendimi hep telkin ettim bebeğimin çıktığını görücem ağlama sesini duyucam diye hep dualar ettim ve bebegim doğdu o anı görmek dünyalara bedel 🙏 sonrası içinde sadece torbayı karnımın üzerine koydukları zaman biraz yanma ve agrı hissettim ama dayanılmayacak gibi değil. Bide bende biraz omirilik agrısı oldu kahve içtim oda iki güne geçti, baş agrısı hiç hissetmedim. Yürüttükelri esnada da aniden kalkmamak lazım ben öyle yaptım ve bi anda tansiyonum düştü bayıldım siz o hatayı yapmayın yavaşça hareket edin bol bol yürüyün ve bol su ve kafein tüketin narkozu atmak için.. Emzirme konusuna gelince benim bebeğim ilk üç gün emmedi mama verdik üç gün boyunca sonrası ben çok sabırlı davrandım ve bebeğim emmeye başladı sizlere tavsiyem sabırlı olun stres yapmayın inşallah emecektir.. Sormak istediğiniz başka soru varsa sorabilirsiniz cevaplarım ☺️