Merhaba kızlar ben ilk oğlumu 31 haftalık erken doğum yaptım. Ve tek hissettiğim karnımda kasılıp toplanmasıydı. Bi kaç gün geçmeyince doktora gittim nst de sancım 2-3 kez 40-50 civarı çıktı yatış verildi sancım durdurulmaya çalışıldı ama sürekli arttı. 100lerden inmemeye başladı ve ben yinede hiçbişey hissetmiyodum. Ağrı eşiğim yüksekmiş. Sonrada doğum oldu tabi zorlu süreçler yaşadık ama çok şükür geçti gitti🤗 O yüzden nst de çıkıyosa sancınız vardır illa hissetmek gerekmiyo kimi 20-30 çıksa bile ağrı hisseder kimi de ben gibi olabilir.