Lindam Ya sadece sağ kaburgamin altına toplanip karnim sertleşiyor şekli yuvarlaktan çıkıp kare oluyor 😂 Ama öyle ağrı hissim yok
Kisa süreli regl olcakmisim gibi oluyo oda ya 5 veya 10 saniye anca sürüyor. Hemşire sen hissetmiyor musun falan dedi bende ilk gebeligim diyince bilmiyorsun o zaman nasil bir şey olduğunu dedi. Hatta ayak üstü emzirme ve korunma icin bilgi verdi benden çok o.telasliydi bende kesin dogircam sandım ama doktor normal diyi eve gönderdi 🤔