Dilekcileek annee27 ben 5 haftalık hamileyim beta değerim 2857 çıktı ama kesede bebekte görünmedi alttan muayene yaptı yine görünmedi çok korkuyorum bi sorun varmıdır
Sedaamm Dilekcileek çok normal benim de gözükmemişti önce kese oluşur sonra yolk saç dediğimiz bebeğin beslendiği kese oluşuyor daha sonra bebek ben 6 haftada hem bebeği hem kalp atışını görmüştüm stres yapma
annee27 Dilekcileek bebek icin erken canim biraz daha bekle bir arkadasm kalp atisini 8 haftada duymustu 9 haftaya yakindi nerdeyse belkj gec dollenmedir sen bekle 1 hafta daha 6 haftanda bir git kese gorunhr insallah 🙏😊
Dilekcileek Sedaamm çok teşekkür ederim ilk olunca bide görünmeyince tedirgin oldum biraz içim rahatladı şimdi 😊
Dilekcileek Sedaamm canım birşey daha sorucam sana şimdi ben Cuma günü muayene oldum görünmedi Pazartesi tekrar gel bakalım dedi şuan 5haftalıgım sence Pazartesi bakmaya tekrar gideyim mi yoksa 1 hafta daha bekleyip 6. Haftamda mı gideyim ne dersin
Tortilla plnmir benım ıkı gun kala 16 cıkmsıtı🤗 dusuk degıl tekrarlaman lazm sadece. Dort gun sonra 186 olmstu bı hafta sonra 37169 olmstu
glsh_06 Adetim bir hafta geçikti betahcg 320 cıktı. Bir hafta sonra tekrar dün beta baktırdım deger 415 cıktı. Sanırım gebeliğimde bir problem var ben gıbı olan varmı kızlar çok üzülüyorum . Artış çok az.