plnmir MErhaba kızlar adete 1 gun kala Kan testim 38,69 çıktı sizce değer çok mu düşük doktora gösteremedim henüz
Tucenur plnmir hayır canım henüz cok yeni oldugundandır bnm adet günümde 56 ydi 2 gün sonra 195 oldu ve suan 9.2 haftalık hamileyim
Sabis42 plnmir düşük olup olmaması önemli değil.. 48 saat arayla verilen beta hcg değerinin iki katı ve daha fazla artması önemlidir.. örneğin sizin değeriniz 80 ve üzeri çıkarsa 48 saat sonraki kan tahlilinde sağlıklı bir gebelik oluşmuş demektir..
Tucenur plnmir evet canım tekrarla oyle git henüz kese felan görünmeyecektir zaten 5 haftada görünüyor
ulkukizil Düşük değil canım gebelik yenidir. 2 gün arayla yeniden baktır. 2 katına çıkmışsa saglıklı bir gebelikte Allahın izni ile 😍
annee27 Önemli olan ikiye katlayip artmasi canim gec dollenme olabilir. Bu sorun degil sen takibini yap kan vermye devam et. Ikiye katlayarak devam ettigi surece sorun yok 1500 olunca kese gormeye gidebilirsin 😊
Dilekcileek annee27 ben 5 haftalık hamileyim beta değerim 2857 çıktı ama kesede bebekte görünmedi alttan muayene yaptı yine görünmedi çok korkuyorum bi sorun varmıdır
annee27 plnmir evet 1500 bekle ben gittim doktora basta 1500 olana kadar 2 gunde bir kan ver ddi 1500 olunca gel ultrasyondan keseye bakalim dedi ozamana kadar hep kan verip artisina dikkat ettim. Zaten keseyi goremezsiniz gitseniz bile doktorda size kan kontrolu yapmanizi soyler.
Mucizem06 TunarinAnnesi canım bu değer yükselmezse peki noluyo mesela benim 38 çıktı öbür gün 39 ? Sağlıksız gebelikmi olur düşüklemi sonuclanır beta hcg artmayınca noluyo
TunarinAnnesi Mucizem06 Allah korusun beta hcg azalirsa düşük kanama olur aklına öyle şeyler getirme Elini karnına koy El Mubdi zikri Çek 29 defa
Tugceecikk plnmir canım gayet iyi ilk başka yavaş yükseliyor adet geciktikten sonraki evrede iki kattan bile yükseliyor iki günde bir sağlık ocağında kan vereblirsn ben öyle yapmştım
plnmir TunarinAnnesi canım bugün tekrar kan verdim yani 69.90 olmuş 2 gün önce 38 Di doktor 2 gün sonra tekrar istedi testi