nagi ben 3 aydır 3 güne 1 vuruyorum yani yaklaşık 30 tane vuruldum o iğneden düşük riskine karşı kullandım. İlaç oldukça yağlı vuran hemşireye yavaş vermesini söyleyin ilacı ve sonrasında ovalayın yoksa beze oluşuyor kalça da ve acı veriyor kimi zaman belime vuruyor ağrısı beze olduğunda ama sık sık ovalayın kalçanızı.