Ben kullanmaya geçen hafta başladım, 19+2 haftalık hamileyim doktorum 36. Haftaya kadar haftada bir iğne yapıcaz dedi, oğlum babasına çekmiş kemikleri iri yapılı bi bebek bu sebeple çok kasılmalarım oluyor erken doğum riski varmış, doktorum hemşirelere bırakmıyor sağolsun her hafta kendisi yapıyor, eli çok hafif iğnenin girdiğini hissetmiyorum bile ilacı çooook yavaş veriyor ilaç yağlı oldugundan ağrı yapıyor o anda ve sonrasında, ama şişme oluşması normal değil, doğru yere yapılmamıştır ve dağılmamıştır ilaç, eczaneden alkol al pamuğa dök ve üzerine tut, bu işlemi sürekli tekrarla bu ilacın dağılmasını sağlar rahatlatır, yoksa orası morarır ve taş gibi olur ağrısından duramazsın.. istersen acile git doktorunla görüş onlarda aynısını yapar, nereden biliyorsun dersen annem babam eczacı çok karşılaştım bu durumlarla..