Mervemm Tgcy gecende atmistin sen canim ozamanda evet gebelik var demiştim ben. Hayırlı olsun insallah rabbim tez zamanda kucağına almayi nasip etsin
ayminaninannesi Benim de 6 gün adetim gecikti hala tek çizgi kasik ağrılarım devam ediyo ve kan da testte de negatif ne yapacagimi şaşırmış durumdayım kendimde anormallik görüyorum adetim de yok çift çizgide bence gebesin cnm inşallah Allah herkese nasip eder
Tgcy ayminaninannesi amin canım inşallah benimde 10.günü kanda 2.02 di 3.günü 0.11 di vermedim bi daha kan testler de böle gösteriyor emin olamıyorum bende adetime 1 -2 gün var snrm bazen uzuyor ama kısmet
mucizemibeklerken17 ayminaninannesi canım benim de geçtiğimiz ay öyle oldu. 20 küsür gün gecikti. Doktor dedi bu ay yumurtlama olmamış. Pco çıktı. Tarlusal verdi, adet oldum, şimdi ovulasyonla takip ediyorum. Soğan kürüne başlıcam.
OA3905 ayminaninannesi benim de 9 gün gecikti test negatif kan testi negatif adet belirtisi bile yok anlam veremiyorum randevu aldım bi doktora gözükeceğim
Tgcy Gizemnaz_ 3 günü ben acile gittim hafif idrar yolu enfeksiyonu olmuşum cok yüksek değil dedi doktor ondan sonra bel agrılarım hiç geçmiyor geçen haftadan başladı adet olacakmışım gibi belirtilerin hepsi heryerim agrıyor öle diyim😂
Tgcy Mervemm evet canım ama hala böle değil gibi hissdyrm ne biliyim tam kıpkırmızı değil ya ondan snrm rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰🙏🏻
Nursubasi Tgcy canım benımde geçen haftadan beri bel ağrım var inanılmaz yumurtlamadan 6-7 gün sonra idrar testlerim silik cıktı aynı gün kan verdim 0.17 çıktı sonra vermedim kan, ve hala idrar testlerim silik çıkıyor :/ varmı acaba birşeyler
Mervemm Tgcy yok canim bak 3 gebelik gecirdim üçüde silik cizgi ile ve asla tekrarlamadim. Suan 20+6 hamileyim ilk attigin test gibi cikti benim testimde. 5 gün sonra doktora gittim kese görüldü. 1 hafta sonrasindada kalp atışı duydum. Inşallah rabbim evlat icin ona acilan dua ellerini geri çevirmez herkes duasi kabul olurda bu mübarek cuma gününde herkes evlât sahibi olur.🤲
Tgcy Mervemm sağol canım benim aminn 🙏🏻 Rabbim isteyen elleri boş çevirmesz ne zaman kısmetindeyse ol der ve olur inşallah yarın kan vericem olmadı bakalım 🥰
NurEto Tgcy hayıt lı haberlerle gel kuzummm 💕 benmde adet günüm ama sarı desem sarı değil kahve desem kahve değil akıntım var hastalanan sanırım
Tgcy __birafitap__ yeni canım geçen ay bu ay bide üstüne çok düştüm ovulasyon testi alıyım deniyim bu ay demiştim inş balalım ya bide kan testinde görürssem hepten rahatlıcam🤦🏻♀️