Basaaak Nurcanmesut evet benmde olmustu cok uykusuzdum 1 gun hiç uyumadm ertesi gun hiç haraket etmedi ağar topar acile gttk nst baglanfm bi sorun yoktu uyuyrdu
Momgirl Ftszgn evet çok şükür bişeyimiz yok nst bağladınca yeri yerinden oynattı tekmeleriyle kemeri Aşağı indirdi😅
ant2602 Momgirl yok canım normal oluyor bazen keyifleri mi olmuyor ne benim kızda öyle bizde 32 deyiz kafasına göre yaşıyor içeride 😊en az 10 defa olması lazım altındaysa dikkat et.
minik_kalp_ Momgirl ben de öyle iş yapınca hareketi azalıyor gece yatınca elinizi karnınızda gezdiren ve sabırla bekleyin iki saat içimde mutlaka tepki verecektir