Momgirl
Geçen pazartesi günü bebeğimin hareketlerine çok dikkat etmedim, eşimde her gün sorar hareketleri nasıldı bu gün diye salı günüde kafaya taktım kalkar kalkmaz için rahat etmesi için doktru aradım kliniğe gidip nst cektirmemi söyledi, gittik herşey yolunda mahsallah, nst yatınca hemen hareketlendi bizim kız 😄 ama hepimiz bı korktuk yani çünkü doktorm bana hareketli bebek iyidir endişe etmene gerek yok ama hareketlerinde azalma hissediyorsan hemen gel demişti 🙏 bence bı gidip baktır için rahat etmesi için canım hem kontrolden ne zarar gelir