15+3 benim de:) Geçen haftaki kontrolümde kıza benziyor dedi doktorum. Bir kaç gün önce kelebek uçuyormuş gibi bir şeyler hissediyordum bu ikinci bebeğim benim, ikinciler erken hissedilir diyorlar ama 2 gündür de hiçbir kımıldama yok merak etmeye başladım daha kontrolüme 2 hafta var.Neden hissedemiyorum acaba :(