_9297_ duygu_ozgenc bende emin olamiyorum ama ne bliyim kendimi bebekmis gbi avutuyorum ve çok mutlu oluyorum arada eşim elini koyuyor o hissedemeyince çok morali bozuluyor 🤣🤣🤣
duygu_ozgenc _9297_ ediyor ama hissettik😂 eşim de gülüyo sadece kulağını karnıma koyduğunda senin kalp sesin mi duyuluyoki diyo pıt pıt atıyo diyo😊
Gamzedngdn _9297_ hayır canım ikili test için gittiğimde daha söylesemde değişebilir tekrar geldiğinizde söylerim ama demişti ❤️ Yılbaşı girdi araya pazartesi alabildim sıra gidicem bakalım hiç tahmin yok henüz ☺️Rabbim herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin🙏🏻
duygu_ozgenc ElanrBlkc ilk başlarda hiç merak etmiyordum şuan acayip merak ediyorum ablam eltim de hamile ikisininde erkek bebekleri var bende kız mı diye merak ediyorum 😊
ipekbdr Elifcek doktorum 14. Haftadan itibaren hissedebilirsin demisti bana bende 15 de hissetmistim bagirsak diyenlere aldiris etme 😄
_9297_ duygu_ozgenc aaa öyle mi onu hiç denemiştim ya 😊 peki eşinin duyduğunda sen kendinden hissediyomusun
Miranmiray EbruIrmakAhmet Nasılsın canım gene burdasın yoksa sende i haziran annesi misin 😂😂bizimki 30 haziran görünüyor ebrucum
Ecrinbzkrt Merhaba! Guzel anneler bizde allah nasıp ederse yarın 15haftalık olucaz haftaya kontrolumuz var cınsıyetı öğrenıcez inş ama cok merak etmıyorum cunku ıcıme hep erkek doguyor saglıklı hayırlı evlat olsunlarda
Miranmiray Gamzedngdn AA aynı hafta aynı günüz canım 😂 bakalım kim önce doğuracak😂🤗sen cinsiyeti ögrendinmi canım
Gamzedngdn Miranmiray hayır canım öğrenmedim henüz bakalım kısmet kime 😂 sen öğrenebildin mi cinsiyet 🤰🏻🧿
Greyy90 FerhanSerkanEilmez 17+4 olduk prensesi 1 haftadır hissediyorum kuduruk bi kız geliyor anlaşılan 🤩🥳 bulantılarım vardı azaldı çok şükür arada ksıklarda batma oluyor özellikle gece yapıyor bunu kilo olarak 3 kilo almışım şu an yazarken bile alttan alttan organlarımı çekiştiriyor gibi bi his veriyor 😍 ❣️ Cinsiyeti de 13. Haftada öğrenmiştik 100% kız demişti doktorumuz testler de temiz çıktı şükür 🙏🏻 Bundan sonrası sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin Rabbim cümlemizi 🤲🏻 🌸
Miranmiray EbruIrmakAhmet Çok iyi ilerliyoruz şuan baya baya göbüşüm çıktı ama görenler anlıyor hemen hamile olduğumu bugün 14+3olduk biz ama cinsiyet daha belli değil 12.haftada doktor kemik yapısını erkeğe benzetti ama şimdilik daha net değil 18 ocakta randevum var inşallah öğrenirim