Gzmnr canim bende onu kullaniyordum devlet hastanesi vermisti ...ozeldede kontrole gittim doktorum ilacimi degistirdi hamilelerin kullanacagi bir ilac degil dedi ..ikiz bebeklerim olacak allah izin verirse doktorumda cok yakindan ilgileniyor degistirdi daha kucuk olan ilaci yazdi bana 🙃