Ücretli bile olsa almayabiliyorlar bazen prof.lar ama durumunuzu arz ederseniz belki alabilirler de ama illet bi yer herşeyim normal çok şükür ücretliye gidiyorum sadece yenidoğan ünitesi ve doğumu daha iyi yapabilmek için o da yoksa çekikecek rezillik diğil. Koskoca prof.un odasında ultrason bile yok ücretli olduğu halde bile çok aman aman ilgilenmiyorlar. Rabbim yardımcımız olsun