Kızlar merhaba. 21 haftalık olduk ikiz bebeklerimle. Özelde bir doktora gidiyordum ama ikizlerle ilgili pek bilgisi olmadığını görünce hacettepeye bir doçente gitmeye başladım. Bebeklerin erken doğma riski olduğu için benim için yenidoğan yoğun bakımı önemli. Daha önce orada doğum yapan arkadaşlar temizlik, bebeğe olan bakım, hemşireler vs nasıldı acaba?