alewer06 yesende alıyorsun yemesinde diye bi durum yok canım dikkatli yiyip öğünlerinde yiyip sağlıklı bol yeşillikli ve özellikle bol su tüketirsen hiç de abuk bir şekilde kilo almıyorsun bunu herkes söylüyor 3 aylığım henüz hiç kilo almadım doktorum böyle devam edersen 10 kilo ile kapatırsın gayet iyi gidiyorsun dedi yani bizim elimizde