Nuraslanklc dün 2 saat 20 dakikada bir düzenli sancım geldi gitti , 2 saatin sonun da sanki o ben değilmişim gibi herşey bitti 😁 bebek iri 2 hafta daha durursa 5 kiloya yakın olur ki ben 4den üzerini normal yaptırmam bu riske girmem varsa başka doktorun onunla da görüş dedi 🤷♀️ Devlet hastanesi , zor durumda kalmadıkça sezaryen demiyor bunu çok iyi biliyorum ama bu hafta doğsa bari 🤲🏻 Yine normal olsun istiyorum 😣