eglhnztrk Nuraslanklc ben dün 35+2 de, başka bir doktora gittim çalışamaz raporu için. Nst ye bağlandım, üç dört kez sancı 80 e vurdu, doktor nst iyi çıkmış dedi😬 acaba sonuç kağıdını kendi doktoruma atsam mı? Siz 40 diyince korktum şu an
Nuraslanklc eglhnztrk ben tam yarım saat durdum nst de o süre zarfında 45 lerde 5 6 sancı var ve araları hep düzenli aralıklar yüksekliği de aynı şekilde idi doktor banada gayet güzel ağrıların başlamış bunlar bunlar olursa acile gel dedi 😃😃 benim sancım az çıktı sanırım yoksa arası 5 dk falan yani nst de ağrıların artar şiddetlenirse gel dedi sen hissediyormusun şiddetli ağrı düzenli bi şekilde
Damla0x Nuraslanklc Evet canım zamanın gelmiş zaten, benim eşim kesinlile ilişkiye girmem diyor ya çok sinir oluyorum 😒 korkuyomus bebeğe birşey olursa diye 😆😆
Nuraslanklc Damla0x kaç haftalıksın 😃bi kere ikna edebilirseniz birşey olmadığını görünce rahatlıyorlar ya😂hayır birşey olacak olsa zaten biz söyleriz dimi erkeklerde bi değişik
Damla0x Ahuzd Bende senle aynı durumdayım, benimkisi gene istekli ama kesinlikle birlikte olmuyor bebeğe birşey olur onun yüzünden diye korkuyorum dedi 😊😆
Damla0x Tazeanne0134 İnşallah düzenli başlar dogumun kendi sancinla 🙏🙏 konuşun bebeğinizle belki sizi dinler 😊
Dilaraeymen Nuraslanklc devam etmeni öneririm canım. 37+4te ilişki sonrası kasılmalarım başladı. Doktora gittiğimde 6 cm açıklık dedi. Ondan önce zaten 3 cm açıklığım vardı ama 6 cm olmasını bence ilişki tetikledi
Nuraslanklc Dilaraeymen benim açılmam yok sanırım 😕 devam edeceğim ama bu kez de açılma olmazsa diye de korkuyorum 🤭 açılma olmaması sezaryen e sebebiyet veriyor değilmi
Nuraslanklc Dilaraeymen arkadaşıma suni verdiler onunlada olmadı en son epidural yaptılar oda olmasaydı sezaryen demişti doktor epiduralden sonra açılması bi anda olmuştu inşallah bunlara gerek kalmadan kendiliğinden olur ne olacaksa Allahım hepimize kolaylık versin inşallah
Mirayekrs Ahuzd bende 39. Haftadayım düzenli ilişkiye girdik ama gelmek istemiyor hala bende daha fazla zorlamak istemiyorum ilişkiden sonra çok sancım oluyor
Tazeanne0134 Nuraslanklc amin canım inşallah p.tesi günü gittiğimde 3.150 gr 49 cm boyu dedi doktorum
Nuraslanklc Tazeanne0134 maşallah 🥰 bende daha fazla kilo almadan doğsa diyorum küçük daha kolay doğar herhalde 😅 inşallah seninki de geliverir en yakın zamanda hiç annesine çekmemiş bak sabırsız olsa biraz ne olur ki yani
Fatma24 Ergul_00 bende 39+1'im bekliyorum hala ama yaklaşıyor yavaş yavaş bugünü de bitirdik heralde yarına bakalım
Mislinam Nuraslanklc tam tersine zayıf bebek zor doguyir. Kilolu yani3.5 kilo ve üstü rahat doğum. Ben iki doğum yaptım.kizim 2700 du çok zor du doğumum . Ama ikincisi doğumda oğlum 3150 di güzel ve kolay oldu.
Nuraslanklc Mislinam evet bende onu bekliyorum 😁doktorda öyle dedi ağrın şiddetlenirse gel diye ama dünden beri de adet sancısı gibi devam ediyor bakalım
Nuraslanklc Mislinam benim oğlum da 3000 in üstünde kilosu daha fazla almasa derken onu kastettim 🙈 3500 den sonra artık tospik oluyorlar
Mislinam Nuraslanklc yok ne kadar iri olsa o kadar güzel. Rabbim sağ salim dünyaya getirmeyi nasip etsin
Nuraslanklc Tazeanne0134 😂😂benimki bi anda hızlı hızlı kilo almaya başladı korkuyorum 4 kilo olacak diye😝 öncelik sağlıklı olması tabiki