Kdzeregli Ya herkes bisey soyluyor zararli vicdanin yokmj gibisinden muhtemelen bunlari soyleyenler daha once kullanmayanlar ve aliskanligi olmayanlar oluyor. Ben 33 haftalik hamileym oncesinde cok fazla sigara icerdim gunde bazen 1 paketi bulurdu. Hamile.oldugumu ogrendigimde kesmek zorunds kaldim dusuk tehlikesi v.s falan sonra sadece stresli sinirli oldugumda iciyorum. Canm.istediginde nefsimi koreltmek icin iciyorum. Tamam evet zararli olabilir lakin engel olunamiyor bazen. Mesela ben kola konusundada engel.olamiyorum.kendime ha surekli icmiyorum ama bazen yemeklerin yaninda 1 bardak.. Sigsrada dedigim gibi bende mentollu cok severim ara ara kullaniyorum.