Tugceanne doktor İlyas beye gittim ne kullandigin ilaç varmi diye sordu nede bi şikayetin varmi diye 2li tarama testi yapalim dedi istemedigimi soyledim burasi bakkal degil istedigini alicam istemedigimi almicam diyemezsin dedi cok kaba ve azarlar gibi konustu üstelik odasinda untrason bile yok zemin kata yolladi sira aldim ve o kalabalık beni benden aldi untrason sirasi 1 buçuk saat sonra geldi isin garibi içeriye 6 kişi beraber girdik içimizde erkekde vardi esim de girsin yanina bebegimizi görsün dedim izin vermediler. Kesinlikle bir daha asla gitmeyi düşünmüyorum