hulyagiz26 ShrBkr dönmesi için bazı hareketler var diye biliyorum isterseniz onları araştırabilirsiniz. Özele mi gidiyorsunuz bilmiyorum ama şehir hastanelerinde o pozisyonlar denenip olmazsa son çare sezeryan olarak yapılıyormuş. Sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻
ShrBkr hulyagiz26 secde pozisyonu denemistim 2-3 kez, emekleme yapıyorum evde şuan, oda olmazsa sandalye üstünde boşlukta gibi durucam bakalim kısmet
hulyagiz26 ShrBkr en önemlisi sizin sağlıkla birbirinize kavuşmanız. Hakkınızda hangisi hayırlı ise o olsun 🙏🏻🙏🏻
Esmeler Esmeler pek iyi geçtiği söylenemez. Alttan muayene etti ilk defa rahmin arkada ve ters dedi. Hem de hiç yumuşamamış dedi. Salı günü fitille doğum yaptıracak
hulyagiz26 Esmeler yumuşama için gitmeden en azından 2 kez 15 dk perine masajı yapabilirsin. Yumuşatıyormuş. Hayırlısıyla kavuşun inşallah 🙏🏻
Sibel1991 Syst333 bende aynı son 1 gün 39+6 oldum herşey hazır kızımı bekliyorum gelsin artık diye dua ediyorum sancı yok bişey yok hulyagiz26
hulyagiz26 Sibel1991 benimde garip garip ağrı gibi acı gibi sıkıntılarım var ama tam olarak neden bilmiyorum. Sanırım aşağı inme ağrıları artık. Her acı da bu mu sancı diyorum. Tecrübesizlik zormuş 😊
Deletedmom6 hulyagiz26 Valla hiçbirini yapmiyorum perin masajinda annemde kaldığım için müsait olamadığım için yapamam ama hurmayı yemeye başlıcam.
hulyagiz26 Deletedmom6 wc de de yapılabilir ama tabi sizin tercihiniz. Bana da zor geliyor doğrusu ama yapan herkes çok faydasını görmüş.