hulyagiz26 36+0 olduk bugün. Allah nasip ederse normal doğum istiyorum ve kızım olacak inşallah. Sizde durumlar nasıl ? Hazırlıklar bitti mi ? Doğum süreci ile ilgili uyguladığınız taktikler neler ??
Syst333 hulyagiz26 40 olmama 2 gün var ama gelmiyor bekliyoruz bakalım her şey hazır kızım eksik sadece 🥰
Ozlembjk hulyagiz26 bende sizinle ayni gundeyim gecen haftadan beri sancilarim kasilmalarim var + birde tansiyon yüksekliği var sezeryan olacagim icin muhtamelen bugun yarin doğum olucak gibi yarin kontrole gidicem tansiyondan dolayi riske atmak istemiyorlar
Kuboos_00 hulyagiz26 38+4üz şuan 11 ocakta sezeryan olcam hazırlıklar tamam sadece çanta hazırlıycam 🌸
Deletedmom6 hulyagiz26 37+4 olduk ama doğuma dair bir belirti yok . 40.haftaya kdr gelmicek sanırım bizimki hastane çantam fln uzun zamandır hazır ztn 🥰 Onun dışında doğum için yediğim içtiğim birşey yok. Bol bol yürümeye çalışıyorum sadece👍
Sibel1991 Syst333 bende aynı son 1 gün 39+6 oldum herşey hazır kızımı bekliyorum gelsin artık diye dua ediyorum sancı yok bişey yok hulyagiz26
hulyagiz26 Ozlembjk acılarım oluyor ama sancımı nasıl ayırt edebilirim bilmiyorum bende. Hareketleri sürekli rahim kısmında acıya sebep oluyor. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
hulyagiz26 Kuboos_00 birşey kalmamış çantanızı hazır etmekte fayda var. Hayırlı doğumlarınız olsun sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻
Sulebrk hulyagiz26 38+2 doktor 40 haftayı beklemez dedi sabırsızlıkla bekliyorum bende oğlumu kapı süsümüz yapılıyor sadece 🙈
hulyagiz26 Sulebrk bol bol tembihleyin süs gelmeden sakın ha diye 😝 Bende benimle aynı gün doğum rol çalma tamam mı kızım diye tembihliyorum 😂
Esmeler Esmeler pek iyi geçtiği söylenemez. Alttan muayene etti ilk defa rahmin arkada ve ters dedi. Hem de hiç yumuşamamış dedi. Salı günü fitille doğum yaptıracak
ShrBkr hulyagiz26 36+5 iz🤗 oğlumun dönmesini bekliyoruz normal doğum çok istiyorum ama bu durumda mümkün değil, doktorum bekleyelim 2 hafta daha dedi 39. Haftada alırız dedi ama ben son ana kadar beklemek istiyorum kafam Cook karisik
hulyagiz26 ShrBkr dönmesi için bazı hareketler var diye biliyorum isterseniz onları araştırabilirsiniz. Özele mi gidiyorsunuz bilmiyorum ama şehir hastanelerinde o pozisyonlar denenip olmazsa son çare sezeryan olarak yapılıyormuş. Sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻