SnmTt oo gercekten çok pahalı internette 25 liraya falan görmüştüm ve sonra denk geldi kendim aldım yaptım gerçekten aynısı oldu ve çok da güzel olmuştu ama kullanamadim malesef ama ilerde kullanırım dersen yine sen bilirsin insan hevesleniyor çünkü bilirim 😊 evet örgü bence daha ağır olur ve çok pahalı ya bı emzik Zinciri altı üstü yine de canın istiyorsa al kendin yap canım çok kolay diziyorsun sadece