Hayriyeee bende vallahi 18 inci haftaya kadar göstermedi doktor hep kıza benziyo dedi o kadar zaman ona şartlayınca 20 de bi anda erkek dedi alışmam zor oldu biraz benimde:) bir de sanki hani kızla anlaşmak daha kolay olur süsleriz ederiz hevesi vardı. Şimdi oğlumla bakalım nasıl olacağız :))) meraktayımm.
İlk beebiiş mi sizinde? Allahım sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin. Bakarsın ikincilerimiz kızçe ooluuur:))))))))