Nevink Hayriyeee bende artik bu kervana katildim dun aksam ogrendim oglum olacagini kiz vardi gonlumde kiza benziyor demisti doktor oglusmus saglikla gelsin ins.😄🤗
Pandabekleyenanne Hep erkek istiyordum 13. Haftada doktor kız dedi. Ben tabi şok. Doktordan çıktık suratım asık. Sonra doktor 15. Haftada erkek diyip pipi resmî verince havalara uçtum. Çok mutluyum allah gönlüme göre verdi hep oğlum olsun istiyordum
hulya_1919 Pandabekleyenanne Kız olsa ne olacak o da senin yavrun böyle yorumlara sinir oluyorum gerçekten çok üzücü bi evlat icin
Sekuhan Hayriyeee bende öyle sanıyordum ama neler var dğn baktık öyle almadık ama fikir olsun diye. Harika şeyler var erkek annesi olacağım bende inşallah
Busimss Hayriyeee erkek annesi miyim kız mı bilemiyorum açıkçası haftaya belli olacakmış 😂 şuan 12 haftalığız haftaya ikili testte net söylerim dedi. Eğer siz anlıyorsanız resim bırakayım bi bakın ama bir çıkıntı gösterdi doktorumuz burası klitroiste olabilir pipi de dedi daha belirginleşmemiş https://i.hizliresim.com/jqZXzj.jpg https://i.hizliresim.com/2OAnvN.jpg
Fatmalper1 Ben 22+2 haftalık hamileyim 💜 bebeğime herkes erkek dedi bütün doktorlar detaylıya girince inanırım dedim detaylı da erkek dedi hatta bak pipisi falan dedi ama benim ennnn başından beri içime hep koz doğuyor (ayırt etmiyorum ) rüyalarıma hep kız giriyor hatta o kadar net ki esmer güzeli babası gibi dalagalı saçlı bebek aşık olunası 🦋 sadece 1 kere erkek gördüm ama diyorum ya asla erkek bebek varmış gibi his yok içim de detaylı da ultrasonda bak pipisi dedi doktor verdiği ultrason da eğer orası bacak arası ise pipi yok bu da beni iyice delirtti bu yüzden her şeyi unisex alıcam arkadaşım da kız dediler hep erkek oldu çünkü sizde bir bakar mısınız https://imgyukle.com/i/VaP68h https://imgyukle.com/i/VaPbry
Hayriyeee Fatmalper1 kuzu ben hiç anlamıyorum ultrasonlardan bende ayni senin gibiyim hep kız istiyodum ve hissediyodum ama doktorum erkek diyince kendimi adapte etmeye çalışıyorum 😂😂😂
Gigi89 Hayriyeee bende vallahi 18 inci haftaya kadar göstermedi doktor hep kıza benziyo dedi o kadar zaman ona şartlayınca 20 de bi anda erkek dedi alışmam zor oldu biraz benimde:) bir de sanki hani kızla anlaşmak daha kolay olur süsleriz ederiz hevesi vardı. Şimdi oğlumla bakalım nasıl olacağız :))) meraktayımm. İlk beebiiş mi sizinde? Allahım sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin. Bakarsın ikincilerimiz kızçe ooluuur:))))))))
Mentuglale Hayriyeee bende hep kız hissediyordum doktor 11. Haftadan bu yana hep erkek dedi 18. Haftadayım şuan bugün gittim ve kesin kesin erkek 😂😂😂 insanın gene içinde birsey kalıyor ya tersiyse falan diye emin olamıyor 😂😂😂
30ekim19 Hayriyeee ya bu ara ben hiç kız hamiş görmedim bi kızım olsun istiyorum cinsiyet belli değil daha herkes erkek hamiş şaşırıyorum ☺️
Zuleyhaaslan Hayriyeee üzülmek değil ama hep kız düşünmüştüm bide böyle herkes senden çok güzel kız anası olur flan derken bi hoşuma giderdi 😅🙈🙈 ama olsun rabbim demekki erkek evladı hayırlı gördü öyle düşün ben alıştım oğlum oğlum deyip duruyorum erkek kıyafetleri almaya başladım 🥰😅
Hayriyeee Zuleyhaaslan bende cinsiyet öğrenmeden önce hep kız şeyleri bakıyodum çok güzel şeyler vardı erkek olduğunu duyunca erkek bebişlere göre güzel şeyler var mı ki yaa diyorum 😂
Fikret_kayra Hayriyeee bende kız istedim ama erkek olacagini hissettim rüyamda da silah bıçak tarzı şeyler gördüm hayırlısı olsun tabiki😁
Beyzanur1995 Musel bende 19+5 im 19.haftaya girince hissetmeye başladım ufak tekmelerini kasiklarimda hissediyorum ama
ebebegm Hayriyeee bende başındsn beri erkek hissediyorum bebeğimde erkek ama bi umut kız olursa diede düşünmüyor değilim😁😁😀