Ozgesn Gulap-1234 normal de her ay 1 kilo diyorlar suan 1 kg fazlasın bu durumda bende 20+2 tim 5. Aya girdim yani 6 kg almışım 1 kg fazlan var dddi doktorum ama skntı değil dedi sende dert etme normal bence 🎈❤️
Gulap-1234 Asrinayaz keşke o dert bende olsa Durmadan yerdim inan o şans bi bana verilseydi keşkee ah ahhh😂
Gulap-1234 Tugcem92 tatlıyla aram çok yüksek acayip seviyorum ama yemiyorum birde hamile değilken sigara kullanıyordum bıraktım bu durumdan dolayı belki ondan dolayıdır diyorum :)
Asrinayaz Gulap-1234 anldm cnm bn zaten hamur işi ile tatlıyla ekmk yok hayatımda yemem desem yeri bide hamilelik şekeri çıktı 😂
Asrinayaz Gulap-1234 hamile kalmadan baya önce 75 kiloydum diyetle 10 kilo verdim ve hayatımdan çıktı hepsi ekmek tek sabah yerim kepekli çavdarlı felan ☺️
Asrinayaz Gulap-1234 istersen her şey oluyor cnm ve bebeğim gayet sağlıklı sebze protein ağırlıklı beslendiğim için vitamin değerlerim hep tavan sende yaparsın inan 🙏🏻☺️
Seda_123 Gulap-1234 37 haftalığım 14 kilo aldım ama bacaklarım filan aynı kalınlaşma yok tek büyüyen göbeğim 😁