Lierac jel,palmers yağ ve losyon..ucunu donusumlu kullanıyorum üçüncü aydan itibaren.34 haftaligim simdilik catlak yok.cilt genetiginin etkisi var diyorlar catlamada..yine de tedbir almak da fayda var..palmers yağın nemlendirme etkisini daha çok hissediyorum,emilimi kolay.lierac jel kivaminda onun da emilimi kolay.ben Fransa da yaşıyorum.krem fiyatları Türkiye de ki kadar pahalı olmadığından daha ulaşılabilir.