tugce67-67 Arkadaşlar doktorum bu lierac kremi önerdi . 250 tl civarıydı bana biraz fazla geldi. Ürünü kullanıp memnun olan var mı gerçekten etkili bir kremse alacağım
Nis tugce67-67 canım en hindistan cevizi yagı ile beraber kullandm 7.aydan sonra catladım 🤦🏻♀️ Hc bi etksini görmedm
Mathezka tugce67-67 internette daha uyguna bulabilirsiniz ama işe yarıyor mu derseniz hayır ben 4. Ayımdan beri düzenli kullanıyorum ama fena bir şekilde çatladım. Sadece yağlı bir his bırakmadığı için kullanımı rahat ama faydasını görmedim
tugce67-67 Nis banada eczanede çok övdüler düzenli kullanırsan hiç çatlamazsın diye😂demkki çatlanıyormuş🙈
Tanemtuvana Civilin sitesinden 120tlye almıştım 19haftalıkken başladım kullanmaya 21deyiz şuan etkisi için bişey diyemeyeceğim🤔
tugce67-67 Mathezka bende sırf pahalı diye almayacaktım sonra çatlarsam pişmanlık duyarım diyordum demkki çatlayacak olana çokta engel olunamıyormuş🙈
ozgecann tugce67-67 ben 12.haftadan itibaren kullandım internette daha uygun fiyatı bu arada hiç catlagim olmadi tavsiye ederim
tugce67-67 Nis benim ergenliğimde 20 kilo vermişliğim var zaten her yerim büyük büyük çatlak , tek karnımda yok muhtemel kesin olur o zman ya🙈üstelik 56 kiloyum ya 😂
_Mom1 tugce67-67 ben de kullandim ama çok fena çatlak oldu.. beni bebe yagi, hindistan cevizi yağı, tatlı badem yağı daha çok rahatlattı yine de çatladım o ayrı 😊
Emineomer Ben iki tüp aldım biri bitti biri yarım 36 haftalığım ama çatladım yani çatlayacaksan hiçbirşey işe yaramıyor sadece çok fazla çatlamanı engelliyor sadece karnımın altında çatlağım var
FatmaSelvili tugce67-67 onu bende sordum eczaneye 200 lira demişti bende farmasiden aynı sefa kremini aldım çatlaklara iyi geliyo bide sabah akşam sürüyorum gündüz ve gece göbeğimi nemli tutuyor 30.haftaya giriyorum şimdilik bi çatlağım yok çok şükür 👍
tugce67-67 Çok saolun hepiniz🥰birde bunun normal krem kutusu şeklinde olanı var , ek olarak üstten basmalı bir şişede olanı var içerik olarak aynımı anlayamadım netten baktım ona göre olmadı bi deneyeyim bi defa duruma göre ikinciyi almam
Kdzeregli Lierac kullanıyorum internette daha uygun bu arada. Ben çok memnunum arkadaşım da kullandı o da hiç çatlamadı. Bence çok iyi bir krem
tugce67-67 Kdzeregli ay bende kdz ereğliliyim🙈🙈hangi sayfadan aldınız önerirmisiniz birde üstten basmalısını diğer norml krem şişesinde olandan mı ? Farkı varmı bilmiyorumda