Htchcglu ben ilk hamileliğim de 6+5 de kesenin içinde bebek görünmüyor diye kürtaj oldum. Bekle biraz daha belki bir sonraki kontrolünde daha güzel şeyler göreceksindir. Bende şimdi tekrar hamileyim 6+3 şuanda haftaya Çarşamba kontrol var kalp atışı için bende sabırsızlıkla bekliyorum. Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin