Htchcglu canim benim 7.haftam dolmuştu duydum, bi arkadaşım 8de duymuş. benim anlamadığım radyoloji uzmanı gelismicek gibi diye saçma bi cümle niye kurmuş. Biraz sabret canim, biraz sabır. zor evet ama kalp atışını duyduktan sonra da başka kaygıların çıkacak ve bitmeyecek malesef bunlar hep başka biseyi takacagiz. Dua et sabırla bekle