Naiad Hiranur Doktorunuzla görüşüp nts sonuçları değerlendirilmesi ... benim yapacağım yorum doğru olmaz. Benim sancım çok olmadı sadece yürürken ağrı hissediyordum.Her hamilede farklı durum olabilir.
Elifhusnam Arkadaşlar sezaryen için depent külotunu mu önerirsiniz yoksa ped olarakmi .ilk doğumunda ped kullanmıştım ilk hastane vermişti sonra kendi aldığıma devam ettim .yaklaşık 1ay sürmüştü kanamam ama ilk hafta fenaydi
Bottesini Elifhusnam ben ilk doğumumda depend nedir bilmiyordum ped kullandım.depend dün aldım deneyip göreceğim bu kez.hem değene hem ped götüreceğim ben yine de.hangisi ile rahat ederseniz ☺️
Elifhusnam Bottesini dikişli olacağımız için o külotlarda enfeksiyon riski olurmu acaba bence çok mantıklı değil ped olanı daha uygun diye düşünüyorum. Külotlar pamklu ve utulenmiş olması gerekiyor .dokusunu bilemedigim icin sordum aslinda hic kullanmadim
Bottesini Elifhusnam evet bu yönden bakınca düşündürücü.aslında hastanede Dr a sormak gerekli.ikisini de yanımıza almak iyi olacak gibi🙏🌸