Nesoo bende aralık ayında kimyasal gebelik geçirmiştim canım 63le öğrenmiştim şubat ayında günüm geçince test yaptm pozitif çıktı kan verdim bu sefer 49 çıktı yine düşük diye üzülmüştüm ama iki gün sonra kan verdim arttığını gördük bi hafta sonrada kesyi gördük şuan 7 haftalık olucaz inşallah haftaya kalp atışlarını duymaya gidicem inşallah Allah'ın izniyle 🙏🏻 Bence yap için rahat etsin rabbim inşallah hayırlı haberler almanı nasip eder 🙏🏻☺