Dlktpl [bilinmeyen] erken gebelıkte cıktıysa muhtemelen vardır ama sen gene bekle bıkac kere daha yap
Tugceince [bilinmeyen] böyle haberlere çok seviniyorum . Tanıdığım tanımadığım herkesten böyle haberler almak beni çok mutlu ediyor 😁 kan testinde hayırlısıyla pozitif çıkar inşallah 🙏🏻
muzisyenanne06 [bilinmeyen] İnşallah herşey güzel gider çok sevindim güzel haberlerini bekliyorum dualarım seninle 😇😇
gizem3443 [bilinmeyen] senin postunu dunde okudum hamile oldugun icimw dogdu ama bise yazamadim bugunde profiline girdim acaba bi sonuc varmi diye inan cok sevindim Allahim.saglikla nasip etsin 🙏🙏
Ezgi2969 [bilinmeyen] bende tam senin gibi ümitsizliğe kapılmıştım Yüce Rabbim bitane isterken 2 tane nasip etti 31 haftalık olduk bile ☺
ayseguelali Ben de erken hamilelik testini iki kere yaptım ve ikisinde de çok silik çıktı dayanamayıp kan testi yaptırdık sonuç pozitif son adet tarihim 17 şubat 🙃 darısı başına inşallah ☺☺
Sakvsr [bilinmeyen] canım tebrik ederim çok mutlu oldum 🙏🏼 Kan sonucunuda yaz lütfen merak içindeyim 😇
Babies16 [bilinmeyen] tedavi sirasinda catlatmayla ilgili bisey yapilmadiysa dogrudur canim sonuc.ama hcg ignesi yaptiysalar yalanci pozitf cikiyor
tubatayfun [bilinmeyen] bende test yapilmasi gununden 5 gun onceden basladim test yapmaya positief cikdi ve suan cok sukur 20+6 olduk Hayirli haberle gel insallah allah kucuagini bos birakmasin insallah