Esilamm DidemYldrm ama o zaman yüzdelik dilim de yarım göstermesi gerekmez mi Dr. Banu çiftçi nin programında 😂
1987gokce Esilamm oy maşallah suphanallah 💕 yerim hıçkırmalarını ben onu hissedemedim henüz ama kipirdak bir oğlan benim ki 😁
1987gokce Papatyaa kız çocukları için anne rahminde daha geç kemiklenir derler belki ondan olabilir 😊 sağlıkla sıhhatle gelsin cümlemizin yavruları dilimde hep bu dua ❤
Sevde123 16 da segirmeler başlamıştı tam anlamıyordum 17 de tam hissettim smdi 19+3 kıpır kıpır top sahası gibi kullaniyor prenses😂