bilaloguzunannesi 17+2 haftalığız sağlık ocağından aradılar yarın aşı olacağız doktor randevum vardı doktorumu aradım yaptır gel dedi nelere dikkat etmeliyim
diligecmisinsan bilaloguzunannesi bana vurulduktan sonra 3 gün duş alma demişti. Ilk gün Bisey yoktuda ikinci gün kolum uyuşuk gibiydi
Ay-Bek bilaloguzunannesi 20. haftamda yaptırdım. Bebeğin kalp atışını dinledikten sonra yaptı. 3-4 gün ağrım oldu baya. ama dayanılmayacak gibi de değildi bir sürü iş yaptım geçiyor yavaş yavaş sonra da.
Bttll bilaloguzunannesi bende 20 haftalıgım bugun yaptırdım ilk dozu suana kadar hıc agrı sızı olmadı ama galiba etkisi sonradan oluyormus ebe aksama dogru agrı baslar hafif şişer dedı. Oncesınde kızımın kalp atısları nı dinledi sonra ıgneyı yaptı
defnemila bilaloguzunannesi 30 aralıkta yaptırdım sağlık ocağında. Önce kalp atışlarını dinlediler sonra yaptılar. İlk gün çok iyiydi ertesi gün hafif ağrım oldu. Şimdide sadece sol kolumun üzerine yatarsam ağrıyor o kadar. Bebeğimin hareketlerinde hiç kısıtlama olmadı hala kıpır kıpır çok şükür 🥰
Ozlemmmx 20 haftalığım 2 gün önce yaptırdım ilk gün ağrı olmadı ama ertesi gün kolumu kaldıramadım fazla kullanmadığın kolundan yaptır benim 3. Gün bugun de spor yaparsında kas ağrısı olur ya o şekilde Bi ağrı var geçmiş olsun şimdiden
bilaloguzunannesi Ozlemmmx ben iğneden korkuyorum inşAllah sorunsuz vurulur da sonra ki ağrı da çabuk geçer
Ay-Bek bilaloguzunannesi Yok sağlık ocağında. Belli bir haftadan sonra sağlık ocağında da bebeğin kalbini fetal doppler adı verilen cihazla dinliyorlar :)
Ay-Bek bilaloguzunannesi Bana da duş falan alma demedi. Hatta aşıyı sabah oldum akşam duş aldım. Her gün duş almadan duramam normalde de.
Bttll bilaloguzunannesi canım saglık ocaklarında kucuk Bı cihaz var bebegin kalp atisi dinleniyor hatta sende duyabiliyorsun once dinliyor sonra aşıyı yapıyorlar
Ayse3550 bilaloguzunannesi el dopleri ile yani kalp atış sesini duyuyosun sadece korkma canım korkulacak hiç bişey ol emin ol panik atak biri olarak söylüyorum 👍☺️
fatma1993 Bende ikinci tatanoz asimi vurulucam.6 ocakta ikisinin arasinda 1 ay oldugu icin ilkim vurdular hic anlamadim baturdu cikardi .sadece kolda biraz agirlik oluyo bazen biraz agri o kadarcik
Rapunzelaaa bilaloguzunannesi canım ben iki dozu da vurumdum. Ilk dozda bana ebe bebeğin hareketlerini hissedince gel demişti. İğne vurulurken hiç hissetmedim ama gecesine yanmaya başladı eve buz koyabilirsin demişti çok iyi geldi yanmayı azaltın a ağrısı da azaldı. Kendini kasma biraz ağrı oluyor ama geçiyor 😊
Poncikveannesi Ben 2.dozu da yaptırdım aşı olduktan ertesi gün duş da aldım çok dikkat edilcek bişeyi yok kendi kendine ağrıyo geçiyo bi kaç güne 30 unda olmuştum bu sabah kalktım tamemen geçmiş acısı
Hazalmelek_65 bilaloguzunannesi bende yaptırdım ikinciyi. İlk gün bişi yoktu ama ertesi gün şişti kolum ve ağrı yaptı ama buz koy denmişti koydum geçti şükür hemen.
Ayse3550 bilaloguzunannesi iğne yaptırdıgın gün ve ertesi günü su değdirme aşı yerine kesinlikle şişer bide üstüne yatma zaten yatamıyosun da şişerse kolanya ve pamukta ovala 👍