Deniz14 ben de senin gibiydm normalde cok az yerdim ve hamilekigmde de bisey degisrirmedim 24 haftaya kadar hic kilo almadam bebegimse gayet saglikli buyudu zaten ilk3-4 ay bebek kendj kesesinden besleniyor annenin aldigi kendine de insanlari dinleme saglikli beslen yeterli ,kilonun hiçbir seye faydasi yok