Kilo almaya bende 18. Haftada başladım 8 kilo aldım suan 29. Haftadayım .. kimse kilo almaktan memnun olmaz çünkğ orantılı bişe alınmıyor ki göğüslerim büyüyor bazılarının poposu . Önemliöolan sağlıklı geçirmek bebeğin kilosu suyu gelişimi normal olsun , gebelik şekeri tansiyonu olmasın sağsalim alalım kucağımıza gerisi halledilir . Sonuçta bu bir süreç ve geçici bi zaman 🙏🏻 Bunalrla çanınızı sıkmayın. Dışarıda patavatsız bitmiyor karşılaştıran kendini anlatan felan filan he deyip geçin 😜