Deniz14 ben de sizin gibi 50 kilo ile ile hamile kaldım, her ay 1 kilo alarak devam ettim, herşeyi yiyordum hiç kusma falan olmadı ama doğumu 8 kilo ile bitirdim her gün 4-5 öğün yiyordum yani çok aşırı yemeninde bir faydası yok, bana göre her insanın vücut yapısı ile alakalı doğacak bebeği ben minyonum ve 7. Ay da bile bu 3 aylık gibi diyorlardı ve sonunda 37.haftada 2,5 kg doğdu bebeğim, bence takmayın kafanıza strese girincede etkileniyorsunuz az az sık sık yiyin hergün 1 yumurta 1 bardak süt ceviz badem et tüketmeye çalışın haftada 2 kez, unutmayın siz nekadar mutlu bir hamilelik geçirirseniz bebeğiniz de okadar mutlu olur 🙂)