2zannesi İkizlerde 35de doğum yapmıştım zaten erkenden nst başlamıştı. Bu hamileliğimde 34.haftadaym daha hiç nst girmedim bile cuma randevum var büyük ihtimal artık girerim. Bu zamana kadarda 3 haftaya düşmüştü bundan sonra 2 yada 1 e düşer kontrol haftası
Sweetblonde88 Halime_dgrl12 35 te. İlk nts ye girdim. 32 de gittim 3 hafta sonra gel dedi 35 te 2 haftaya düştü 37 de haftada bir. 35 ten sonra hep ntsye girdim.