Size biraz uzak ama Camlica erdem hastanesine şükran hanima gidiyorum cok memnunum cok ilgili alakali testlerimi yaptigim zamn medaj atiyorm ordan cvp yaziyo ayriyetten bi daha cagirip muayene ucreti almiyo dusunceli bi bayan ve bi kac arkadasimda onda dogurdu gayet memnun ☺