Çocuk bazen erken dönüyor benim 1,5aydır kafası ultrason kontrollerinde hep aşağıda,Buda kasıklarıma çok ağırlık bindiğinden ağrı yapıyor yürürken,ama tabi ağlayacak kadar değil dayanıyorum,oturarak işim zaten ..ama akşamları evde yattığım koltuktan bir kalkışım var offff ilk 6adım tam bir ızdırap bel ve kasık ağrısı..sonra biraz daha hafifliyor..doktora göre herşeyim iyi ..hayırlısı