mavis-love 26 haftalık gebeyim . Ayakta kalınca yada yürüyünce sanki rahmime bıçak sokuyolar gibi oluyo asla yürüyemiyorum ağrısından ağlıcak dereceye geliyorum. Akşam doktora gidicem. Varmı bu durumh yaşıyan acaba ? Doktorunuz ne dedi
elmdmr mavis-love bende 21haftalığım aynı şeyleri yaşıyorum canım ayağa kalkınca yürüyemiyorum çok kötü oluyorum yatınca geçiyo korkuyorum bende doktora gitmeyi düşünüyorum
BGLM mavis-love 28 haftalıkken vardi o agri bnde cnm 37 haftalık olduk dahada arttı yürürken bile zorlaniyorum bazen
Mstiskaya mavis-love gaz sancısı olabilir. Bende yaşadım çünkü. Özellikle çiğ sebzeler yiyince turp kıvırcık marul vs yada gaz yapacak sebze yemekleri gibi.. En iyisi doktora danışın ve rahat edin geçmiş olsun
mavis-love elmdmr benimde var bayadır ya herkezde oluyomuş gerçide ne bilim. Çok şiddetli olunca korktum bende akşam acile gitcem doktorun söylediğini yazarım sana eğer acillik bu durum varsa sende erken gidersin doktora canım
mavis-love elmdmr gittim canım doktora herşey gayet iyiymiş pelvis kemiklerin genişliyo diye ağrın oluyor dedi bilgin olsun
mavis-love Ozgelin bugun işe gidiyordum inan ağlıyarak geri döndüm çok şiddetli her adım atışımda bıçak saplıyolar gibi
mavis-love Ozgelin her gittiğimde söyliyorumda gayet normal diyolar bakıyo suyu bebek gelişimi herşeyi güzel bi sıkıntı çıkmıyo anlamadım bende ya
mavis-love BGLM bide şey oluyor bende bebek hareketsiz olduğunda elimi karnıma koyuyorum sağ kasık tarafında bi acı ağrı giriyo ondan sonra bebek kıpır kıpır hareket ediyo. Bebek hareket ettikçemi böyle ağrı oluyo anlamadım
mavis-love Kbrbydk bakıyolar hatta çok güzel diyolar neye baksa rahim ağzı uzunluğunda çok güzel demişti