Esrayy Hduygu ne hoş genc anne adayı :) bu arada postu acan arkadasın gönderisinde tanışma faslımız da komık 😁😁
Hduygu Esrayy sorma ya sürekli açıyorum üstte domuz gribi yazıyo😄 aslında başka posta geçebilirsik arkadaşa da ayıp olmasın😊
Egemenin_annesi3460 Gulap-1234 ya allah korusun bende bugün oğlumun rahatsızlığı için gittik hastaneye o teşhis konuldu şuan yatıyor hastanede 😑 doktor banada buluşabileceğini söyledi testler istedi çok şükür negatif çıktı ama kanımda enfeksiyon varmış 😶
Gulap-1234 Egemenin_annesi3460 benimde aynı şekilde vucudumda varmış özellikle cigerlere dığru durmadan öksürük ateş halsizlik 😔sizlerede çok geçmiş olsun dün ufak ufak çocuklar oralarda perişan içi gidiyor insanın
Egemenin_annesi3460 Gulap-1234 ciğerlerde bişey yokmuş ama hafifte olsa enfeksiyon çıkması insanı korkutuyor 30 haftalık hamileyim birde rabbim yardımcımız olsun ya bu hastalıklardan korusun bizleri 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Cansubasak Esrayy yok 36. Haftadayım hatta 37 bile diyebiliriz doğum iznine ayrıldam hayırlısıyla bir 😬
Esrayy Cansubasak anladım canım hayırla kucagına alırsın inşallah gülsüm feyzada mı yapıcan sende doğumu