Hduygu inşallah gönlünden gecen olur canım :) detaylı için bölgeye randevu aldım özelde yapmıyorlar normal doğum bölümüne randevu aldım 2 hafta öncesinde kontrolden sonra perinatolojiye yönlendirdi 12 aralık için gün verdi 22.haftamda girmiş oldum erkenden randevu alman daha iyi olur da çünkü 22.haftada girmek gerekiyor öncesinde randevu almak zor oluyor