Deletedmom00260 mrb ben dr browns geniş ağızlı aldım.doğal akıilı diye geçiyor.mavi pembe renk olanlardan.arkadaşlar gerek yok tarzı yorumlar yapmış herkes kendi bilir.bebek hemşiresi arkadaşım önerdi gaz için çok ideal dedi.6 ay kullanılıyor evet.ben trendyoldan 270 ml 70 liraya aldm.ama mavi istedim pembe geldi mavisi kalmadı dediler değiştirmedim bu fiyata bulamam diye.oğluşum anlamaz zaten 😊 gaz sorununu aşalım da