Deletedmom00260 Dr browns marka biberon alacağım. Geniş ağız olanınının 2. ve 3. seviye emziklerinin üretimi yokmuş . Geriye 2 model kalıyor. Farkını bilen varsa yazsın lütfen. Bir options standart pp var yeşil renk olanı bir de doğal akış standart pp olan var (mavi renkli) Yenidoğan için hangisini almalıyım farkları neler? Bir de hangisinin emzik başlığı değişebiliyor? Lütfen bilen varsa aydınlatsın haftalardır almıyorum.
derinseda Deletedmom00260 bende alacağım ama bir bilgim yok kızım kolik olduğu için eşime eczaneden aldırmıştım dr brown hangisiydi neye göre nasıl aldı bilmiyorum 5 yıl oldu tek hatrladığım diğer biberonlara göre çok yavaş aktığıydı
Ggamze Deletedmom00260 ben Philips Awent yeni doğan cam biberon aldım anne gögüsüne en yakını buymuş .
ozgeya Deletedmom00260 Aralarında bir fark yok,ikisinden de kullandım.İkisinin uçları da değişebiliyor.yenidoğan için küçük boy almanız yeterli olacaktır.Üstlerindeki uç en az akış sağlayan zaten.Hangi boyunu alırsanız alın uçları aynı gelecek.Ama kullanım açısından küçük boy daha iyi.Büyük boy 6.aydan sonra ancak geçiliyor.
Aysenam Deletedmom00260 ben ilk kızımda avent geniş ağızlı aldım. Sütüm gelmediği için mama versiler hastanede ve kızım beni birdaha emmedi. Bu yüzden avent bana hiç anne memesine yakın gelmiyor. Sonra çok gaz oldu deli gibi kıvranıyordu çocuğum. Dr brown önerdi sonra bir arkadaş mavi renkli içi acayip memnun kaldık. Üç yaşında hala sabah sütünü onla içiyor😊 şimdi yine hamileyim işk tercihim ondan yana ama piyasada çoğu yerde yok sanırım üretimde sıkıntı var. İnternetten almak istedim fiyat çok pahalı ve başlık devamı yokmuş. Lansinoh deneyeceğim bu sefer ondan aldım
nursenakaynak01 ben philipsin awent marka biberonunu alacağım anne ye uygub en iyu olan o diye duydum cogu kiside
Deletedmom00260 nursenakaynak01 En iyisini dr browns geniş ağızlı biberonu. Fiyatı da epey uçuk zaten. Gaz oluşumunu engelliyor doğal emme hissi veriyor ama malesef almayacağım çünkü diğer aylar için biberon emziği yok piyasada. Sadece 3 ay kullanılacak onun için de gerek yok bir de bebek alıştığı biberonu istiyormuş sürekli. 3. Aydan sonra neyi kullacak? Alıştığını isteyecek onun da biberon başlığı ürerimde yok .Yukarıda yazdığım iki modelin değişen biberon emzikleri var ama farkı ne anlamadım. Kullanan bilen varsa yazsın lütfen.
derinseda nursenakaynak01 philipsde avent de kullandım ama kızım kolik olduğu için dr brown daha iyi gelmişti sanki aventin emzikleri çok iyi bence ama şmdi bide air li bşey çıkarmış emzikde farkı nedir anlamadım
Deletedmom00260 derinseda Ben de farkını bilmiyorum çeşitleri var hiçbir yerde de açıklama yok doğru düzgün. Sadece şunu öğrendim en doğal emme hissi yaratan geniş ağız olan biberonu. Onun da sadece 1 nolu emziği var piyasada. 2. Ve 3. Seviyesi Türkiyede stokta yokmuş.
GeeeF Deletedmom00260 bi model sadece var uçları 4 çeşit büyüdükçe meme ucunu degiştirebiliyorsunuz anne gögsüne çok benzedigi için bebekler hemen tutuyor ve kesinlikle gaz falanda yapmıyor
Deletedmom00260 Aysenam Evet üretiminde sıkıntı var malesef, ben de almayacağım buna karar verdim süt gelmezse şırınga ile mama verin dedi herkes, biberona alışınca memeyi reddediyormuş bebek. Ama 6. Ay sonrası için kesin dr browns alacağım
DBsvn Deletedmom00260 valla canım ben lanshinoh aldım çok memnunum uçlarıda değişiyor yenidoğan 6 9 ay falan diye hem cam hemde ucu meme ucu gibi kolik özelliğide var gazda yapmıyor hiç https://hizliresim.com/bv3k80
Tazeanne0134 DBsvn ben süt sağma makinasını aldım bu markanın ama hemen biberon almadım 3 aydan sonra alacam mecbur inşallah bende memnun kalırım