Herkese merhaba 😊
Öncelikle happymom ailesine çok teşekkür ederim.Burada çok güzel bilgiler edindim ve güzel arkadaşlıklara sahip oldum...
Sonunda çok şükür bende doğum yaptım.Hep burada doğum hikayelerini okuyarak acaba bende doğum yapabilecek miyim diye endişe ederdim.Her hikâyede yazılan o ilk koku, ilk ten teması nasıl unutturuyor acaba bütün çektiğin acıyı,sancıyı,mide yanmasını,bel ağrısını....ve bir çok şey diye merak ederdim ve Gerçekten unutuyormuş insan güzel anneler😊
40+2 haftamda hala ne zaman dogurcam ben diye söylenirken doktorum 28.12.2019 da saat 14.00 de hastanede olmamı söyledi en geç ve bende ne gelen bir nişan ne bir su.... Kasık ağrısından başka hiçbir belirti yoktu...Doktorum bebeğin kilosu artması sebebi ile suni sanci vererek dogumumu başlatacagini,hazırlıklı bir şekilde gelmemi söyledi...Gün geldi sabah erkenden uyandım hazırladım ve dualarimi ettim...Hastaneye gittik işlemleri yaptırdık,odamı süsledim ve artık hazırdım normal doğum için 😊Korkmuyordum çünkü hep kızımla buluşacağım o anı düşündüm...Kontrol için ebe geldi ve 1 parmak aciklik vardı,suni.sanciyi vermeye başladılar ben tabi gülüyorum herkes soruyor yok mu sanci ? YOK diyorum Kimse inanmıyor....Birden nst de bebegimin kalp atışının düştüğünü fark ettik ve ebeye seslendik acil geldi pozisyon degistirdim...Tekrar normale döndü...Aradan 10 dakika.gecti yine aynı oldu,oksijen bağladılar bana ve derin derin nefes almamı söylediler...Ben tabi korku içindeyim evladıma birşey olacak diye,😔 Tekrar 3. Kez yine aynı şey olunca beni Acil sezaryana aldılar...Hemen sedye geldi aşağı iniyorduk ameliyathaneye ama inanın ki ağlamadım gülerek ve mutlu bir şekilde girdim...Çünkü biliyordum ki oradan çıkarken gülerek çıkacağım kızımla beraber 🤲🌸
Beni komple bayiltacaklar sanıyordum ama öyle değilmiş meğersem spinal sezaryan olacakmışım 🤭
Anestezi uzmanları sedyede dik oturmami söylediler ve belimden iğne oldum,tekrar sedyeye uzandım ve bacaklarıma bir sıcaklık indi😊 Kaldır bakalım dediler bacaklarını yok dedim kalkmıyor...Neyse ki doktorum tabi başlamış işleme ama hissetmiyorum...Bir.anda içimden birşey çekildi 2 kere ayyyhh demisim...🤭 Kafami kaldırdım bir baktım aman Allah im kızım ağlıyor tepemde 🤗🐣 Japon gibi bir kizin geldi dünyaya dedi doktorum ve işte o an ANNE olduguma inanmıştım...Ağlamaya başladım ve kızımı temizleyip yanağıma koydular mis gibi yumuşacık bir yanak,muhteşem bir duygu kızlar 🤗
Odama çıktığımda kameraya almışlar ve ilk sözüm Anneme bakarak ANNE olmus...😊
Anneme hep sorardım anne doğum nasıl birşey diye, hep derdi kizim bak gökyüzünü düşün hani birden bire heryeri bulutlar kaplar,bir yağmur şiddetli bir fırtına....Bir bakmışsın ki.birden bir güneş açmış ve gökyüzünde bir rengarenk gökkuşağı🌈🌞
Gerçekten de ben bunları bire bir yaşadım ve çok şükür Allah a sağlıklı bir şekilde yavruma gökkuşağıma kavuştum 🤗🐣Yanımda mis gibi uyuyor şimdi...Allah im tüm anne olmak isteyen herkese bu duyguları nasip etsin....🤲
Bu arada kızlar spinal sezaryan olacak olanlara tavsiyem, kesinlikle yatağa bağlı kalmayın...Ameliyattan 8 saat sonra sondayı çıkardılar benden ve hemşire hanım elimden tutarak beni yürüttü hemen ayağa kalktım...Tabiki ağrılar oluyor, bugün 5. Günüm ve daha iyiyim...Sürekli yurumenizi tavsiye ederim...Bol su, nescafe tüketin...Ödem ve ağrılar için 👍 Fazla gulmeyin ve oksurmeyin 😁 Çünkü acıyor..5.Gün de artık daha iyi oluyor insan ama ilk 3.Gün biraz ağrılı...Bir başka tavsiyem kızlar kesinlikle DEPEND alın...👍
Hakkınızı helal edin biraz uzun oldu 😊 Herkese hayırlı doğumlar dilerim...🤲🐣🌈